Bloody sunday

Här ligger jag, nyduschad, invirad i morgonrocken och dricker té. Och det är söndag.

Vad gör man på söndagar egentligen? Inte så mycket va?

Men idag är det fint väder ute så jag funderar på att ta en liten promenix, jag! Skulle va najs.
Något annat som skulle va najs skulle va o dra en latte på Yngves (Eller Ågatan som det heter nu) med nån najsig människa och bara snacka skit. Någon som är på?


Men först av allt måste jag ta på mig kläder. fast jag tycker det är så mysigt att bara strosa runt i morgonrock, lukta schampoo och ha varma tofflor på fossingarna. Men skulle nog se lite halvmysko ut om jag gick så på stan...


 Nej, kläder var det!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0