Blöt hund

Ungefär så luktade jag efter att vi gått massa i spöregn. Men jag tyckte mest synd om min nya mysiga kofta som jag precis köpt som blev dyngblöt.

Idag var det friluftsdag, men eftersom lärarna hade noll koll och vi bara skulle vara åskådare så gick vi runt lite som vi ville, och sen åkte vi hem :)
Hoppade direkt in i duschen där jag satt och kokades som en liten potatis, skönt!
Nu sitter jag på sängen i morgonrock, mystofflor och dricker té, gött är det.


Baby boo åkte till Rimforsa så det blir antagligen bara jag och Kajsa ikväll :) Så det blir väl till att titta på idol och sådär..

Längtar jättemycket tills jag ska åka hem! Ååh va mysigt det ska bli ^^ Ska kanske träffa Kusin Sandra också :D

Tjaa, kanske kommer på något vettigare att skriva ikväll, haha. För nu kanske jag ska ta på mig lite vettiga kläder!



Blöt Pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0