Dagen efter

Var inte så jobbig ändå. Även fast det gick lite si och så igår... Men skoj vare! Fastän att jag somnade tidigt (y)


I alla fall, det går bra nu. Listan i mitt huvud med saker som är tokigt är inte lika lång som förut, och det känns helt enkelt bättre nu. Fick ett förskott på Isacs lön idag så det gjorde väldigt mycket! Så skönt att det löste sig utan att jag behövde be mamma och pappa om hjälp. För det är det värsta jag vet, och ska inte behöva göras! Men att leva på 1050 kr i en och en halv månad är ganska svårt...


Klockan är 19.19 på en lördagskväll och jag gör inte mycket alls.. Ligger och tänker lite på roliga minnen med släkten, och kom fram till att jag saknar dem väldigt mycket! Det är tråkigt att man inte kan träffas så ofta, men det är något det ska bli ändring på!


Gjorde ett test på facebook där man fick sin idealvikt uträknad, och jag ska tydligen väga 78. Hrmf.. Jag är väl inte riiiiiktigt där då kan man säga. Men om två veckor när Moa kan köpa sitt kort på F&F så ska vi dra igång! Peppad som tusan, nu ska fläsket ryka!

Funderar på att göra en kopp té och kolla på Tjenar Kungen. Ja, det ska jag göra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0