Fredag morgon

Go'morron bloggen! Sovit gott? Jag med, förutom att Kajsa ville ut vid 03.15, men annars braaaa.
Sitter i skole och väntar på att någon av mina klasskamrater ska dyka upp... Och läraren kanske?

Idag är det i alla fall FREDAG och det är väldans najsigt. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra i helgen? Förutom på söndag för då ska Moa och jag börja träna :D
Dock så blir det antagligen en nedrans massa film som jag ska få av Moses idag :D Disneyfilmer in my <3 forever typ! Idag ska jag även till rese och köpa biljetter till hemresan! Hårfärg också kanske?

Jaa, eftersom jag bara varit vaken i ca. 2 timmar typ så har det inte hunnit hända något spännande...
Det enda är väl att nån snubbe på bussen tyckte att de va roligt att glo sönder mig på vägen till rese (Y)
Och dåmenar jag verkligen glo SÖNDER, ni vet sådär såman verkligen känner hur ögonen bränner i en, haha.
Antar att jag såg för läskig ut :)


Nu kom Mattson, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0