Handens 5 fingrar, 7y-5x-(2x-y) och vaniljté.

Tjena bloggen. Har varit lite off idag men haft så nedrans ont i magen, så då kan det bli så. Bara jag inte är på väg att bli magsjuk? :/

I alla fall, har lyssnat på Lisa Nilssons Handens 5 fingrar typ 25 gånger nu, tycker den är så härlig! Hittade den på Stina Lee's blogg som faktiskt är den enda "kända" bloggen jag läser. Hon skriver i alla fall vettigt, och det är kul att följa henne i och med att hon precis fött sitt första barn. Orkar inte med "alla vill se ut som mig" och "jag vet att ni älskar mig" -bloggar. Kan inte bara människor försöka växa upp? I alla fall, blir så sugen på att skaffa barn själv när jag läser hennes blogg + hör denna låten! Men jag vill inte skaffa barn nu såklart, jag ebter mig ju fortfarande som ett barn själv, haha! Men det finns ingen där ute som kan tänka sig att låna ut sin bebis lite som jag kan få gulla med? Jag börjar dock undra lite varfifrån all denna bebis hysteri kommer ifrån med tanke på att jag drömt så mycket att jag får barn, och nu även Isac, att facebook-testet sa att jag skulle få barn i September 2010 och nyss när jag gjorde "Vilken meny är du på Mcdonals?" fick som svar att "jag är väldigt omtyckt av barn" Haha! Äh, jag tänker inte under några omständigheter skaffa barn nu och kasta bort min ungdom, sen får mina drömmar och FB säga vad de vill!
Däremot kan jag tänka mig att kidnappa mina kusiner när jag åker hem i övermorgon och tvinga dem att gosa med mig :)

Skulle även göra några uppgifter på Fronter i matten, men som tur var hade jag hittat fel dokument (Som var fyllt med MASSA uppgifter som den i rubriken) och det var istället ett litet "välj-rätt-alternativ" test som jag fick alla rätt på, haha!


Tvättar lite mattor medan jag ligger här och svamlar, Baby är i Rimforsa, men skulle i alla fall komma hem ikväll :)


Tänkte skriva litegrann om hur jobbigt jag tycker det är när människor inte klarar av att ta ansvar, men det tar jag i ett annat inlägg då detta börjar bli lite långt...
Dessutom pep tvättmaskinen nu, plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0