Horn i deprission

Nej, kanske inte. MEN. Väldigt besviken på mig själv. Jobbigt. Skärpning.

I brist på annat och göra en lördagskväll ute i Nölhult blir det att dra in till Horns café/pub där Bettan ska jobba ikväll och bli söndertafsad av bonnar <3
Menmen. Vad gör man inte.

Igår hände inte mycket alls. MArtin och hans flickvän Pauline åkte med hem till skogen, typ kollade på tv och prata med Jeanette och Örjan.


Idag har jag kollat på lite utbildningar och så till efter gymnasietiden. Men jag vet inte riktgit vad jag vill bli, vart jag ska bo än och så vidare så jag la ner det. Dock lite sugen på någon distanskurs i marknadsföring eller till copy writer kanske? Aja, det är 2 år kvar, så jag har tid på mig...
Jag tycker dock att det är lite skrämmande, typ att göra arbetsprov och sånt? hur hög press har man inte på sig då om man väl lyckas komma in? Jag känner mig inte alls säker på mig själv när det kommer till sånt. Eller det gör jag väl inte om så mycket men tja.

Lite negativ idag tror jag.

Hinner inte skriva om allt negativt och dåligt och sånt nu. TYVÄRR. Känns tråkigt att svika er såhär kära läsaRE, MEN. Ska jag verkligen gå in i mina avgrundslösa tankar så måste jag kunna koncentrera mig, för det är ju djupa grejer vi snackar om nu. Men det kommer en annan dag. Det kan jag lova :)
 

Måste dra nu. Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0