MIGRÄN

...Suger! Det bara bultar och trycker så man blir alldeles yr och illamående. Och jag som faktiskt tänkt göra en del idag. Men nu har jag bara kunnat ligga i sängen... Pust.

Nu börjar jag faktiskt lessna på riktigt på detta med att allt går så himla dåligt...Det känns riktigt jobbigt nu :(

Och tjatet om att man ska tänka positivt och hittan och dittan funkar inte just nu, för hur jag än gör så kommer det bli dåligt i alla fall.


Gosch. Måste strax lägga ifrån mig datorn igen, det flimrar förmycket framför ögonen. Måste. Vila.



Kalasbra inlägg enligt mig själv! Nu blir mina 4 läsare säkert jätteglada (y)





En tanke bara: Vore det inte hur skönt som helt att ha en klok person som bara lyssnar som man kan klämma ur sig alla jobbiga saker som tynger en för? Det skulle jag behöva i alla fall.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag hoppas du vet om att jag finns här. Jag kanske inte är speciellt klok, så jag är nog inte personen du letar efter. Men, jag lyssnar mer än gärna på dig. På allt skit du vill kläcka ur dig, jag lyssnar, jag finns här! Dag som natt. Det ska du veta Ellinor.



Jag kommer försöka vara klok, ge råd, tips o idéer. Men som sagt, ingen är perfekt!



Jag finns här, kort o gott, varje dag, varje timme, varje minut! Bara o ringa eller komma<3

2009-09-09 @ 15:38:06
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0