Mördarsniglar= äckligt!

NY HÅRFÄRG. Sådär.


Ja! Moa var här en sväng idag och åt kebab sen kollade vi på idol. Alltid trevligt med denna damens sällskap! Pratade även med Curtan idag om vårat Snigel-problem och det visade sig att de har krupit in i en glipa där fläkten sitter. Men nu är det lagat så nu ska vi slippa de där sliskiga filurerna!

Pappa åkte in till sjukhuset idag igen, han har inte mått bra sedan han kom hem sist från sjukan och bdet visade sig att han hade tarm-veck el´ler vad det hette och fått en infektion där. Men nu fick han lite medecin mot det i alla fall, resten håller de fortfarande på och utreder.


Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig nattlinnet och lägga mig och titta på Scrubs!



Sweet!




Denna bilden har ni nig sett frö tredje gången nu eller nåt, men jag tänkte bara visa hur jag ser ut i nya hårfärgen (Som tanterna i skolan påstår är "mördarsnigel-brun")



Kommentarer
Postat av: Jennieiee

gud va söööööt du är din bajsunge!

2009-09-16 @ 23:07:15
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: sandra kusin

vacker:)

2009-09-28 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0