Övertrött

Ojoj. Idag är jag sååååå trött. Har ni varit på john Bauer de senaste timmarna så har ni nog hört det eftersom jag har garvat mest hela tiden. Jättehögt och så att jag börja gråta med. Inte kan jag sluta heller.... Bra där Elle (y)

Vad som dock varit roligast på hela dagen är bilden som Mirre tog på mig när jag fotograferade.


Såhär ser då jag ut när jag fotograferar xD GAH, roligt xD Den är så ful att jag faktiskt bjuder på den ^^




HAHA. Asså.... Det gör ont för att jag måste anstränga mig så mycket för att inte börja gapskratta i ett knäpptyst klassrum med treor jag inte känner xD Guuuuud.




ROLIGT.




Idag ska jag först på stan med Erika och titta efter lite pysselmaterial, sen ska jag handla lite mat med baby och seen, ja, jag ska ju äta såklart, men sen så ska jag antingen 1: Pyssla, beroende på om jag köpte de saker jag behöver. 2: Titta på tv eller sova. Kanske båda.



Nu vill jag sluta faktiskt. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0