På bättringsvägar!

Hej! Idag mår jag mycket bättre! Otroligt vad lite (eller ganska mycket) vila, vitlök pch vatten kan göra för hälsan. Orkade mig ner på stan för mitt lilla ärende och det gick finfint. Lite snurrig i bollen men nu ligger jag hemm i sängen igen. Börjar dock tröttna rätt rejält, jag vill ut í friska luften, kanske ta en latte på Yngves men främst av allt fotografera! Börjar verkligen känna hur det kliar i fingrarna och huvudet börjar bli sprängfyllt av idéer jag vill testa. En viss Moses kanske är intresserad? ;)

Blir alltså skola imorgon för min del! Skulle kanske egentligen kunnat gå idag men eftersom jag hade tid för mitt ärende och för att vi ändå slutade vid 11 så stanna jag hemma.


Nu ska jag gå och göra mig en kopp té!



Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0