@ School

Precis klar med provet i Projekt & företagande! Det var väldigt lätt så det känns skönt :)
Nu har vi typ 1 ½ timmes rast innan matten.. Segt. På förmiddagen hade vi projekt och eftersom jag och Erika är klara med våran del så hade vi ingenting att göra som vanligt. Saknar att sitta i Sagoprinsen med resten av Sagoprinsarna!


Har inga direkta planer på vad jag ska göra idag.. Handla mat är i alla fall ett måste.. Kanske fotografera lite?
Jag ska i alla fall ut idag, få i mig lite frisk luft! Det enda som fattas nu är lite röda löv, mysigt!


Ska ringa Pappi också, kom på att det var några dagar sen jag pratade med honom sist, ifall ni undrade menar jag...



Usch, ännu ett tråkigt inlägg, att man aldrig kan komma med något intressant?



Någon som har något att bidra med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0