Sjuk (Man måste ju bara älska mina kreativa rubriker)

Fortfarande sjuk. Är det inte meningen att man ska bli bättre med tiden och inte sämre? Är ömmare i halsen idag, men ingen feber i alla fall. Ska vara hemma imorgon ocskå, men på torsdag ska jag gå till skolan igen. Känns jobbigt att vara borta länge, men jag hoppas att jag inte missat allt för mycket!

Pratade med Pappa idag också och han fick komma hem igen idag! Han fick permis till torsdag då han ska åka in till Uppsala på undersökning.


Jag har nog smittat Isac också, för han var också hemma idag. I morse bestämde vi oss för att ta lite frisk luft och handla på samma gång, men jag höll på att svimma på bara den lilla biten. Pust. Så det var bara hem och vila igen! Däremot fick jag efter några timmar masa mig upp igenoch diska och hänmga tvätt, varpå jag blev helt slut igen. Sen lagade Isac mat och sen dess har jag legat i sängen..

Blaääärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0