Tisdag

Ja, en klyftigare rubrik kunde jag tyvärr inte hitta på för detta kommer vara ett sådant där tråkigt "idag har jag..."- inlägg.

Så..Idag har jag haft projekt på förmiddagen, och som vanligt gjorde vi inte mycket alls. Pust. Känns lite tråkigt när det är så ostrukturerat så att det bara är kaos hela tiden. Känns som bortkastad tid när man inte lär sig något...

Sen åt vi mat. Idag var det faktiskt god mat i skolan, så jag åt mig mätt för första gången på lääänge i skolan. Sedan roade jag och Jennie oss med att titta på våra gravida magar.


Nu, strax, ska vi ha svenska och sen matte. Mindre kul, kan man ju kanske uttrycka sig.



Fi fan vad tråkigt. Blä, usch. Bajskorv? JAG BEHÖVER MER ENERGI.

Allt är KAOS och jag känner att det börjar luta åt bristningsgränsen igen... Och allt som började kännas bra. Livet är hårt, men då kanske man behöver lite hjälp. Jag behöver i alla fall all hjälp jag kan få just nu.

Ni fick lite depp-tankar på köpet där ja. And there's more where that came from. Much more. (Bara för att slänga in lite engelska)

GE MIG JUL. Kan man också tilläga i detta underliga inlägg.




KAOS.

Kommentarer
Postat av: JÄNI

JUL VAR DAG :D

2009-09-22 @ 12:10:50
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: Tove

Det är snart jul igen! Snart som i 3 månader ^^

2009-09-22 @ 17:27:46
URL: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0