Solsken i hagen

Var det igår! Jajjamensan vad härligt det var! Faktum var att gårdagen var en riktigt braig dag! Det började ju finfint med att jag fick besked om att jag fick jobbet som fritidsassistent, woho! Sen på stan så hittade jag äntligen en jacka som jag köpte, och gardiner. Vid 6 stack jag och tränade och när jag kom hem hade älsklingen lagat tacogratäng, sötnosen! Alltså, en fiinfindag!

Idag däremot vaknade jag 10 min innan jag måste gå till bussen och det var inte lika fint. Jag verkligen HATAR att försova mig, det kan förstöra en hel dag... Men inte idag! Idag känner jag mig glad ändå, troligen för att det är så fint väder. Rätt fantastiskt va lite sol kan göra...


Shine on!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0