Dagens skratt!

Lov o dant, orkar inte riktigt skriva om vad jag gjort. Men som sagt, lördagen spenderades med Anna och Jenny och vi hade lika roligt som vanligt! Ni är två bra underbara människor ska ni veta <3
Pratade lite gamla minnen och kom då in på vår dansuppvisning i åttan som jag och Jenny var med i. När jag kikade in på hennes blogg så hade hon lagt upp en video på det, och måste för en gångs skull utbryta: FY FAN VA PINSAMT. Haha. Herregud. Nej, men visst, är ju roligt att ha gjort det, men man undrar ju lite vad man tänkte med egentligen... xD

Jag gör som Jenny och lägger upp den här, så att ni också kan få er ett gott skratt! xD
Och ja, det är ju inte svårt och lista ut vem jag är, bara titta en bit över alla andras huvuden!




Kommentarer
Postat av: emma larsson

haha jag fick samma reaktion! Skyller på koregrafen (a) haha

2010-04-08 @ 12:20:45
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0