Herregud.

Skäms ihjäl mig alltså. Jag är väl inte en sån människa? Jag som hade lovat mig själv att aldrig göra det, som har pratat hela tiden om att det är så jäkla dålig stil. Och så gör jag det själv? Herregud.

Ja, gårdagen började riktigt bra när vi firade Levi i trädgården med massa trevligt folk. Sen gick det bra utför. (Inte för att jag kommer ihåg så värst mycket men ändå) Usch. Mår dåligt bara jag tänker på det... Jag? Hur fan kunde jag? Om jag förtjänar något slags försvar så skulle det vara att det enda jag åt klockan 10 på morgonen var en skål med salladsrester. Men jag VET ju att man inte ska dricka så mycket när man har ätit så lite. Ändå så gick det som det gick. Åt helvete.'
I vilket fall så hamnade vi tydligen hos en tjej som heter Sabinas lägenhet. Och jag agerade partypooper. Tycker så synd om Isac som var tvungen att ta hand om mig, Nellie och cicci med för den delen, och om tjejen som bor där. Jävla skit rent ut sagt. Önskar att man kunde vrida tillbaka klockan och bara spola över det...

Isac tog med mig hem i alla fall, och jag grät hela vägen för att jag skämdes så mycket. Sen satte jag mig i duschen med kläderna på.

En jävla skandal skulle man kunna säga.

Och den här skandalen resulterade i två svullna knän, blöta kläder, en skamsen Elle och en bakfylla som heter duga. Och jag har inte klätt på mig än...


Jag citerar Isac: "Du är dålig Elle"

Men nu lämnar vi det och försöker gå vidare. Imorgon ska jag på min introduktionsträff angående jobbet. Känns inte allt för peppt just nu måste jag erkänna, men det gör ju iofs inget.

Nu ska jag försöka ta mig upp och ta en dusch. Utan kläder den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0