Hold on

Hello shere!
Någon som har sett nya disneyfilmen The princess and the frog? Om inte, GÖR DET FÖR GUD SKULL. Disney har äntligen fattat galoppen och gått tillbaka till att teckna filmerna istället för animera, old fashion way, och det är samma tecknare som gjort bla. Ariel. Hursom, skithärlig film, skön musik, roliga karaktärer och massa fina färger, och jag tror jag log hela filmen igenom! Sen så är jag ju en disney-fantast också....

Idag bar det in till Enköing och dirr till Systemet för att införskaffa lite bärs till grillpartaj imorgon med mina bros och Isac. Eventuellt en tjej som Jocke börjat träffa också, tihi ^^ GÖTTANS!
Något annat som är gött är Slash nya skiva som jag lyssnar på nu. Några sköna låtar med bla. Ozzy, Adam Levine, Andrew Stockdale och Iggy pop. Den lär ju all night long imorgon om jag känner min bror rätt... :)


Ja, halva påsklovet har gått, och jag har ju inte gjort överdrivet mycket, men jag vill absolut inte klaga, för det här var nog precis det jag behövde. Få lite tid med familjen och sanna vänner, prata, skratta och bara vara liksom. Få lite energi att börja om på ny kula! Det vet jag fler än jag som behöver... Det är många som är lite nere nu, och det gör mig så ont att se, för man vet ju själv hur orklös och hopplös man känner sig då. Och när man inte riktigt vet hur man ska göra för att ta itu med det, så ser man inte riktigt något ljus i slutet av tunneln. Men det är viktigt att man inte gå ner sig helt då, utan gör sitt bästa för att försöka hitta en lösning, och ibland så är det bara ens hjärna som spökar. Man är starkare än vad man tror, och om man bara ändrar sin inställning, tar ett djupt andetag och frågar någon om hjälp, så är jag säker på att allt löser sig.



Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0