Minibajsar!

Jajjamensan! Så fort jag kom innnaför dörren idag så skulle Kajsa sätta igång och föda. 2 små underbart söta krabater att ploppat ut än så länge och de har båda snuttat och ätit sig tjocka. SKÖNT. Jag var så orolig så att jag hade ont i magen för att det skulle bli problem med matningen igen. Men det går så fint så...
Däremot så måste antingen Isac eller jag sitta brevid Kajsa hela tiden annars börjar hon skrika som en galning. Tror hon känner sig trygg med oss, lilla älsklingen.
Den ena ungen är vid med beiga fläckar och den andra ser ut ungefär som Kajsa. Så fort vi kan se vad det är för kön på de små liven ska vi också komma på namn till dem. Och dessa ska alla börja på bokstaven B. Lite klurigt, Så har ni något förslag så är ni välkomna med dessa ^^ (Förutom Erika vars första förslag var Bullfittan xD)

Nu har det lugnat ner sig lite med barnafödandet, men Isac tror att hon har någon till att klämma ut. Ser ut att bli en lång kväll i alla fall, och jag börjar redan tappa känseln i röva. Men det är hon värd, lilla bebisen, och minibebisarna såklart. <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste ju få se bild på dom små liven snart med :D så sött!

2010-04-30 @ 16:23:12
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0