Och så var vi här igen...

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG.


Ja, vad ska man säga om den då? Kan ju börja med att helgen som spenderades hemma i enköping med familjen gick ALLDELES FÖR FORT. Blä. Det var ju alldeles najsigt, med grillning och vacker väder. Men så är det. Back to buisness. Idag hade vi en till föreläsning om sex och samlevnad. Börjar tröttna lite smått på att träna på att trä på kondomer, leka kondomsallad och göra värderingsövningar. Men tydligen får jag sluta tidigt idag eftersom jag är är klar med muntliga nationella i engelska, så det gör dagen riktigt värd faktiskt! Dessutom ska älsklingen och jag åka till tornby där jag ska shoppa på Ikea och han på biltema och sen ska vi storhandla käk.

Nästa vecka, på fredag så är det ju faktiskt så att jag och Isac har varit tillsammans i 4 år, minsann! Men eftersom mitt sommarjobb ska förstöra hela valborg med att lägga en utbildning klockan 8 på morgonen dagen efter så blir det inte mycket firande, varken av oss eller valborg. Bajs. Så jag lär väl sitta hemma med lilla tjockisen medan alla andra är ute och roar sig, men på lördagen ska i alla fall jag och älsklingen fira.

Annars så saknar jag mina två fina väninnor från Enköpingslandet oerhört mycket, och funderar på att kolla över mina slantar så att man knakse kan åka och hälsa på dem. Skulle vara så himla roligt! Synd bara att det kostar så mycket... Men får hoppas helt enkelt!



Var detta bra Jennie? (Hon bad nämligen om en uppdateringen)
I så fall ska jag fortsätta skriva på mitt tal till svenska nationella.......


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ellepelle det får duga :D

2010-04-26 @ 10:39:40
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: liindblaads

heej skuulle du vilja rösta på mig i veckans blogg ? har nummer 6 skulle vara super snällt :)

direktlänk ; http://anythingbutsimple.blogg.se/2010/april/finalisterna-1.html

2010-04-26 @ 10:56:36
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Jane

Aldrig kul med måndag säg :)

2010-04-26 @ 11:02:03
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: jenny

jag saknar dig med! sjukt mycket alltså! hoppas du skrapar ihop slanten o kommer hit nån helg snart o partar med mig o anna! du är bra! för bra! grymt bra! dunder bra! superduper bra! jaa du fattar..



Jag Älskar Dig, Alltid, Oavsett, Förevigt´<3

2010-04-27 @ 01:10:36
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0