På bättre humör

Tjenixen! Idag ska jag inte klaga så mycket som jag gjorde sist! Faktum var ju att när jag kom stormandes in genom dörren så möttes jag av en rosa rosbukett som älskling köpt eftersom han visste att jag hade en så gullig dag. Hur gulligt!?

Dessutom tränade jag igår och idag, så nu är jag på bättre humör. Det är lite tråkigt att det är så kasst väder, men när jag ligger och myser med Kajsa (Som nog ska föda vilken dag som helst nu) så gör det inte så mycket!

Har bestämt mig för att ta tag mer i mitt fotograferande, har ju varit så mycket annat så det har kommit lite i skymundan. Men nu jävlar! Då blev jag genast även sugen på att köpa lite grejor! Det jag suktar efter mest som jag även ska köpa inom en snar framtid är ett närbildsfilter och en reflexskärm. Filtret är istället för ett bajsdyrt makroobjektiv för att man ska komma närme motivet, och reflexskärmen för att få mer ljus och få bort skuggor m.m. Åh vad det kliar i fingrarna, vill fota nuuu! Dessutom behöver jag någon som kan tänka sig att ställa upp som modell. Någon?

Imorgon ska ska jag på utbildningen om demenssjukdomar direkt efter skolan. Min första dag på jobbet är nästa, nästa helg på lördagen. Börjar klockan halv 1 vilket känns himla skönt!

Nu cravar min katt efter mat. Bäst att tillfredställa hennes behov, en gravid kisse är minsann inte att leka med!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh modell, fan va kul det skulle va om man kunde haha :D

2010-04-28 @ 20:42:03
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0