Skitdag

Det är precis vad den här dagen är. Fastän att klockan bara är halv 11.
Det hela började väl egentligen igår kväll när jag skulle lägga mig och sova då mitt huvud började aja sig igen. För det gick nämligen inte så bra eftersom jag hade en pojkvän ute i köket som spelade dator och skrattade och skrek som en galning när han pratade i skype med sina grabbar. Jag bad honom innan att bara stänga av skype eftersom han inte klarar av att vara tyst då, men det kunde han sa han. Så som en galning var väl o överdriva lite, men han förde alldels för mycket oväsen för att jag inte skulle kunna somna på två timmar och när jag äntligen efter en stund lyckas somna så vaknar jag med hjärtat i halsen av hans flabbande. = Ganska arg Elle.

Så det var väl därför jag vaknade förbannad imorse, slänger av mig täcket och stampar ilsket in på toan. På den sträckan märker jag hur yr och ont i magen jag har, men jag vet att jag måste till skolan för att jobba med projektet. fan. Sen hittar jag ingenting att dra på mig, kommer på att jag glömt göra iordning frukost dagen innan och efter att ha druckit ett glas med fil så upptäcker jag även att jag är sen till bussen. FAN. Springer ut och slänger igen dörren och som vanligt när jag är arg drar jag på hårdrock på högsta volym på iPoden.


Så ungefär så mår jag idag. skitdåligt och är skittrött. Allt är bara skit helt enkelt.

Borde väl slänga iväg en ursäkt i förväg till älsklingen för mitt heta temperament....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0