Mountains to move

Tjosan hejsan! Tränade idag igen, och dog nästan på cupen! Haha, nej, eller jo, nästan. Det var såhär förstår ni, jag promenerar iväg och knyter på skorna, fyller vattenflaskan, och går in. Men möts inte av Maja som skulle leda idag, utan av Gunilla som egentligen kör Styrka/medel som enligt henne var bara liite mer styrska än vanligt, "-ni märker säkert ingen skillnad". MEN DET GJORDE JAG KAN JAG SÄGA. Herregud. var ju för fasen dubbelt så mycket mer styrka än vanligt, det tog liksom aldrig slut. Kändes som att benen skulle vikas och då hade vi inte kommit till "slutspurten" ens. MEN. Jag klarade det! Hur mycket jag än svettades, fick mjölksyra och nästan hallucinerade (Okej, viss överdrift) Så klarade jag det, och det kändes hur skönt som helst när det äntligen var över! Om man får skryta lite, så är jag faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag har kommit igång och faktiskt har tränat 3 gånger i veckan i en och en halv månad lite drygt! (Ger mig själv en klapp på axeln)


Sedan dess har det inte hänt så mycket, Duschat och Isac hade lagat kyckling tills jag kom hem, så vi åt och tittade på Fourth kind. Bra film, men väldigt obehaglig. Tycker jag då, för jag tycker att det är obehagligt att man liksom aldrig kan få veta om det är sant, om ufon finns, och det är så jobbigt! Tycker jag alltså, haha. Men filmen var lite halv läskig faktiskt, så nu hoppar jag högt varje gång Isac skriker: MEN SKJUT DÅ FÖRIHELVETE!!!! och liknande saker. Tur att man inte ska sova ensam inatt, hehe.

Jag har lite skräp i min hjärna som behöver komma ut, så det kan hända att det kommer ett sånt där långt, moraliskt inlägg ikväll. Något att se fram emot alltså, haha.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0