Gravid...

Ja inte på riktigt alltså. Så oroa er inte! Men jag känner mig fasiken gravid... Från att gå från att inte ha ätit så mycket i veckan till att äta en massa chips så fick min mage en CHOCK. Haha, nu känner jag mig som en uppsvullen padda och känner inte för att äta förens typ nästa vecka. Men jag kommer bombis vara hungrig redan i morgon...

Sitter i skrivande stund i Martins lya. Krapparna spelar wow och jag bara chillar och lyssnar på skön musik. Den här helgen ska jag bara ta de lugnt! Jag behöver stressa ner lite, vila upp mig och inte tänka på en massa jobbiga saker.
 
När Isac och jag kom hit kom vi på oss själva med att ha i princip likadana kläder. Samma prassliga mjukisbyxor och likadana skjortor fast i olika färger (Jag har lånat Isacs för den är så nedrans skön) Haha. Vilket gulligt litet par vi är va? Blir mer och mer lika för varje år som går... xD Jag är lycklig och älskar'n i alla fall, and tha'ts all that really matters.

Ja, något mer intressant än så har jag inte att bjuda på denna fredagskväll. Men jag hoppas att alla har det så kul vare sig man är ute på krogen eller glor på film. Tja på're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0