Home

Nu befinner jag mig i min favvo-fåtölj, hemma hos min kära familj! Ja, halva alltså, hos far och bror.
Ute är det absolut snökaos, och jag kan inte för mitt liv förstå varifrån all snö kommer ifrån?
Vi skulle åka upp till farmor och farfar med lite varor samt hjälpa dem ta in mer ved, men det gick inte så bra eftersom vägen dit upp låg under 40 cm snö... Så Danne och jag har planerat expidition Arktis: att försöka promenera upp dit- och överleva! Haha
Får väl se hur det blir med det, Det ser ju inte allt för inbjudande ut med snö som kommer från sidan, och ett vitt täcke som når upp till midjan i princip...BRR!

Det känns skönt med lov, partyprinsessorna i klassen gör skäl för sitt namn där hemma, och man blir lite sugen på att göra dem sällskap, men det får bli efter lovet :) (Får hoppas att vädret lugnar sig tills dess!). Så det blir en lugn helg iaf... Sen blir det öl/spel-kväll med brorsorna och även tjejfest med mostrar, kusiner m.m. Ska bli skitskoj! Hoppas även att en Jenny-Penny kanske har tid för lilla mig? (a)


Åh herregud. Pappa har, som säkert många andra varit uppe och kollat på OS inatt, så han har somnat till i soffan här brevid mig. Pappa sover = Hemska snarkningar = Jag måste lämna rummet omedelbart!

Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0