Kukdag

JA, idag får man faktiskt säga kukdag. Det märks ganska väl på mig att jag inte mår helt okej för idag när jag stod och gjorde biffar så skvätte det från stekpannan så jag brände mig, och jag skrek minst tre svordomar rakt ut. Vart kom det ifrån liksom? Jag som i princip aldrig svär, till och med Isac tyckte att det lät konstigt...

Den här dagen har alltså varit ett rent helvete. Det började på bussen tillskolan imorse. Eftersom det var så knökat med folk så stod jag upp, och efter typ halva vägen känner jag att jag börjar bli lite yr. Eftersom jag har ganska mycket experience på det området så kände jag att det var risk för svimmning. Men jag hade inget att äta så jag försökte andas och ta det lugnt. Sen bara svartnar det för ögonen och det känns som lock för ögonen, ni vet? Och då var jag tvungen att fråga en kille som satt om jag kunde få sätta mig där för att jag höll på att svimma. Och det var i sista sekund kan jag säga... När vikom in till skolan var jag fortfarande darrig, och läraren Christian såg att jag inte mådde bra och gick och hämtade frukt åt mig, himla snällt! Men det var ju inte riktigt den starten man vill ha på en dag. Det är lika äckligt coh läskigt när man ska tilloch svimma, emn framförallt så var det pinsamt eftersom jag kände att hyfsat många glodde och undrade vad det var för fel på mig. Men men.

Sen, sen mina vänner, så kom det där nedrans svenska provet. Jag har faktiskt ingen aning om hur det kan ha gått, men särskillt bra kändes det inte direkt. Sen att vi hade matteprov efter det var ju bara för mycket. Sen lite huvudvärk och massa snö på det så har vi oss en perfekt kukdag. Så när jag kom hem var jag lite vresig, fräste lite åt Isac, men han tyckte bara av någon konstig anledning att jag var söt. Gullungen.


Nu är det House, då blir jag klad. Hoppas att ni andra haft en bättre dag.
pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0