Ny kula

Hej människor!

Nu är det säkert 745:e gången jag säger det här men idag börjar jag om på ny kula :) Började med att dricka min nyttiga morgonsmoothie till frukost och sitter nu istället för illamående pga hunger, lagom mätt och belåten. En applåd till Elle! Sen ska Isac och jag köpa träningskort antingen idag eller imorgon, och Mirre med, och äntligen börja träna! Så jäkla pepp alltså! Inte ska jag stoppa i mig onyttigheter heller, eller annan sån där skit. Vi ska äta mer strikt LCHF också, man känner sig mycket fräschare liksom, och går ner i vikt, men fram för allt så är det bra för Isacs diabetes. Så det så!


Jahaddå, livet för övrigt då? Har fullt upp med plugg den här veckan. Älskar lärare som inte kan planera utan lägger all skit som samma vecka <3 Men sen nästa vecka börjar APU:n vilket ska bli skoj. Efter det är det sportlov så då åker jag hem. Ska på Tjejfest med tjejerna i släkten och det ska bli jätteroligt!!

Man får försöka se fram emot de roliga sakerna, så blir de jobbiga lite lättare att genomlida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0