Ny lägenhet!

AH MAJ GAD. Ungefär så glad vart jag när Nils ringde och sa att vi fick lägenheten! Det ska bli så himla skönt med en riktig lägenhet! Att slippa frysa arslet av sig när man står i köket (Spec när man duschat), att kunna laga riktig mat och inte behöva äta pyttipanna i en helv vecka bara för att det inte får plats något annat i frysen, att få ett ordentligt kök där diskbänken sitter fast och där det inte stinker mögel pga avloppet lossnar titt som tätt och att ha mer än ca 5 kvadratmeter att röra sig på! Ohooaoaooaoaoa I'm so exited!
Tänk att denna gång få inreda helt själva och bestämma hur det ska se ut ^^
Jag har redan planerat vad som behöver köpas in och gjort en budget! För jag vill att det ska vara fint, visst först och främst ska de funktionella priroriteras och ekonomin, men nu när det har tagits hand om vill jag verkligen få det fint där för det finns inget roligare än att inreda! Jag köper faktiskt hellre saker till lägenheten än till mig själv, haha!

Nu är lyckan gjord kan jag säga! Och att man äntligen kan ta hem kompisar och familj kommer bli hur kul som helst. Ahhh, hur många bra saker som helst som kommer med den här lägenheten mihi. Och det är bara en vecka kvar tills vi flyttar in.


Vilket jäkla flyt jag har nu alltså! :D


Kommentarer
Postat av: Moa

Im happy for u! (:

2010-02-23 @ 19:52:13
URL: http://injectiion.blogg.se/
Postat av: Anna

GRRRRRRRRRRRRRRAAAATTIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS! Jag vet hur mycket du har velat detta :) :* <3

2010-02-24 @ 21:26:52
URL: http://annanordblad.blogg.se/
Postat av: sara

grattis!!!det e ni värda :)

2010-02-25 @ 12:20:06
URL: http://ssigfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0