Onsdag

Tjena! Idag var jag hemma från skolan då den fruktansvärda huvudvärken vägrade ge med sig och så kände jag att jag behövde vila upp mig lite efter all skit som varit. Så idag har jag sovit ut ordentlgit och sedan dess skrivit på min författaranalys. Känns skönt att den snart är klar :)

Isac och jag har även röjt upp lite smått, diskat och tvättat. Känns dock inte som att man har energi till sånt i den här vinterdeppan. Jag som alltid brukar tycka att det är kul o städa känner ingen som heslt motivation, hrmf. Nu hoppas jag på vår med hela mitt hjärta!


Imorgon däremot blir himla roligt för då ska vi på spelning med Gansmoe-gänget! Det är Salt, där Isacs farbror spelar, som har återförenats och ska spela här i Linköping. Det ser jag fram emot :)


Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad jag skulle skriva mer...


Ähhh, ni överlever nog ;) Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0