Praktik

God morgon! Sitter nu på min praktik och har druckit vääldigt mycket kaffe! Allt har gått bra hittils, har gått runt och hälsat på alla, fått inoformation, och som sagt, druckit kaffe. Min handledare är för tillfället på möte så jag sitter här med Lennart och fördriver tid.

Igår upptäckte jag att mina visdomständer har börjat ploppa upp. Än så länge sticker de bara upp en bit, så jag farar lite över när det kommer börja göra ont. He he. Såg även att det börjar bli lite trångt vid framtänderna som är lite snea... Bara jag inte måste dra ut någon tand? Urrrghh hemska tanke! Börjar bli lite halvorolig fastän att jag inte ska till tandläkaren förän i mars, men jag har ju liksom inte blivit kallad dit på typ 3 år, och vem vet vad som har hänt där inne i kakhålet. Kanske borde man titta till tänderna lite oftare..

Nog om gaddarna. Känns lite ensamt utan mina classmates, men det kommer säkert gå bra. Alla verkar vara trevliga här, och gott kaffe har dom också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0