Rent babbel

Tjena. Kollade nyss igenom mina kära vänninors bloggar och konstaterade att många är lite dåliga på att uppdatera, men sen kom jag på att jag är lika dålig själv, haha! Så nu får ni ett inlägg utan vare sig poäng eller sammanhang. Men det är ju en uppdatering i alla fall....

Jahaja. Idag var jag och älskling och kollade på lägenhet, minsann. En 45 m2 i tannerfors, kök och balkong och allt sånt därnt som inte finns i vår nuvarande lya. Jag vart mest fascinerad av frysen, haha!
Och lägeneheten duger kalasfint åt oss :) Man kan tyckas att blommiga tapeter i köket inte är det finaste man sett, men allt det braiga överväger det dåliga, och vi är inte dom som är kräsna med tanke på det lilla utbud som finns! Hyresvärden var en söt gammal gubbe, och vi gjorde allt för att marknadföra oss själva, slank in ett "Vi kan flytta när som helst" här och ett "Vi får inackorderingsbidrag" där. Så nu är det bara att vänta och hoppas!

Annars då? Jorå, det knallar och går (Eller hur man nu burkar säga) Ledig imorn, ska bara till skolan en snabbis för att snacka med Mattson. Innan dess ska jag handla mat och diska. Woho vilken spännande dag va?
Energin och orken är ju inte på topp nu, när kylan håller en inne, så någon action i vardagen blir det väl inte direkt..

Nej fy fasen. Orkar inte babbla om ingenting. Återkommer när jag finner något upprörande att utttrycka mig om, (eller när jag helt enkelt inte har något vettigare att göra..)  Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0