Söndag

Halloj! Började titta på melodifestivalen igår men jag kunde helt enkelt inte titta klart, hur tråkigt jag än hade, för det var FRUKTANSVÄRT. Sådet misstaget gör jag nog aldrig om :)

Jag sov länge idag, till 12, men det var riktigt skönt. Väntar på att Isac ska höra av sig, han är nämligen fortfarande hos Martin. Men idag ska vi faktiskt på bio (Och med det leva på nudlar den här veckan) Nej, riktigt så illa är det kanske inte, men det är faktiskt på  tiden som vi gör något roligt tillsammans, det behöver vi, så ekonomin får lida en smula. Vi ska se Avatar och det ska bli så roligt tycker jag! Det var verkligen länge sen man va på bio, och att få göra det med älsklingen och få spendera lite tid tillsammans är helt underbart.

Så nu ska jag käka lite frulle och sedan kasta mig i duschen!



Juste, jag snackade med bror min på msn igår ända in på natten, och det sas så himla fina saker. Jag har sån tur att jag har en så snäll, beskyddande bror. Det känns så himla skönt att veta att han finns där om man behöver hjälp. Vi pratade bla. om Isac och om hur bra Jocke tyckte om honom. Han sa att han tyckte det var jätteskönt att jag hade hittat mig en så bra kille, och sånt värmer verkligen att höra!


Nej, nu kurrar magen! Juste, slänger in ett Grattis till Erika också som fyllit 18! Nu är det snart bara du och jag kvar Jennie.... xD

Kommentarer
Postat av: Eriika

taack :D

2010-02-07 @ 13:22:07
URL: http://fuckedthoughts.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha jag menar det, fan för augustibarn säger jag bara xD

2010-02-07 @ 23:23:39
URL: http://jennievictoria.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha jag menar det, fan för augustibarn säger jag bara xD

2010-02-07 @ 23:23:47
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0