Sönderstressad

Okej. Gårdagen var sönderstressad.  ALLT gick fel. Och då menar jag ALLT. Dessutom höll Mirre, jag, Isac och co på och dö. Hade tåget kommit en sek tidigare hade vi varit slarvsylta vid det här laget. Sen så var det sega grabbar, insnöade bilar, brist på parkeringsplatser och jag vet inte vad. Jobbigt som fasen var det. MEN. Spelningen igår var en av de bästa jag någonsin sett! Helt otroligt att ett band som inte spelat på 25 år fortfarande är så jäkla BRA. Och fruktansvärt roliga var de också ^^


Så det vart ju bra. Det var helt klart värt all jäkla stress. Vi klarade ju av träningen också, dog inte som vi hade trott. Däremot så när vi kom hem typ 23.00 på kvällen så var jag tvungen att skriva klart författaranalysen. Och den vart ju självklart inte bra. Men det går inte att göra något åt nu, och faktiskt så orkar jag inte bry mig riktigt heller.

Idag är det fredag och det är alltid lika skönt. Eftersom vi inte ska ut nåt ikväll känner jag för en bra film och något gott att äta. Men då får jag träna extra mycket nästa vecka!

Beach'10 var det va?


Juste! Har ju i all min stress glömt att skriva Grattis till Sara som fyllt 18. Grattis på're! :D

Kommentarer
Postat av: sara

hihi tack!! =)

2010-02-08 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0