Tjolabandobala

Jaa, har lite småtråkigt så vi kör ett inlägg till! (Publikens jubel)

Numera är det ju OS på varenda tv-apparat man vänder sig till (Förutom hemma hos oss, tack gode gud för att jag har hittat mig en man som inte är tokig i sport!) Jag tycker absolut att det kan vara spännande när Sverige är med och fajtas om medaljer, typ ishockey, men att titta på det 24/7 känns lite överdrivet. Så idag har det mest blivit OS-tittande, pga vädret. Curling för det mesta och nu skidor där en svensk vann och en svensk kom trea, för er som inte är intresserade och tittar, haha xD Tänkte att ni kanske ville veta...

Har även spelat tv-spel med bror min, handlat, lagat mat och läst diverse bloggar. VERY EXITING. Annars så väntar jag bara på att få höra av Nils-Olof om det blir en ny lägenhete för oss eller inte! I så fall blir det flytt om cirkus en vecka!! Och i och med att jag kommer hem dagen innan så kan det bli en aning stressigt, haha. MEN, är ju absolut inte säkert att vi får den :)

Ser mucho fram emot fredag då det blir tjejfest, fick nyss reda på att mina vackra kusiner Sandra och Caroline också kommer,och det ska bli kalas kul! Mihiiii. På torsdag blir det shopping i Västerås med Mammi, och någon gång innan dess öl/spelkväll med bröderna brothers.

Gahahahahaaaaa, känner att jag gjort av med alldeles för mycket energi idag. INTE bra. Men imorgon, då blir det promenad förhela slanten, städning och snöskottning :) Så får ta igen då! Frågan är bara när man kommer somna inat.... hrmfmrrmrrr.

Nu ska jag gå och försöka skrämma livet ur Danne som sitter på sitt rum och spelar skräckspel. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0