Torka golv en lördagskväll...

Hejsan. Belinda och jag konstaterade nyss att det är det är skamligt att sitta hemma och inte gör någonting på en lördagskväll. Med det konstaterat sitter jag ändå här, ensam, och väntar på att golvet ska torka. Hewwegud.

Hade man haft pengar att man kunnat försökt locka med sig pojkvännen på bio. Men med hans argument: Om jag kommer hem kommer vi ändå bara sitta vid varsin dator eller kolla på tv" så är det väl lika bra att ge upp hoppet om att han ska komma hem ikväll. Så vad gör man då? Det är way too kallt för att gå ut, det verkar inte gå o finna något sällskap och är man fattig har man inte så många fler alternativ.

Sitter och chattar med min Mor på msn:

Elle säger: Ja det måste vi xD

Lena säger: vad stårD för

Elle säger: xD, Det är en smiley, om du lutar huvudet åt vänster så ser du nog :P x:et är ögon och D munnen.

Lena säger: Ackurat vad bra


Haha, llilla Mamma! Hon frågade mig nyss också om jag skulle se på melodifastivalen ikväll, vilket jag inte hade en aning om att det var. Är det verkligen så att jag kommer spendera min lördagskväll med att titta på melodifestivalen?

Gud ge mig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0