Try sleeping with a broken heart

Tjenixen. Segare Ellinor än vad jag är idag har ni nog aldrig sett. Oj oj oj. Som sagt, tjejpartaj hos Ilen igår, och vi hade lika roligt som vi alltid har! Det var middag med roliga lekar, allsång (Eller som vi sa, skönsång i jämfört med hur det brukar låta när killarna är med, haha!) och MYCKET skratt. Efter det vart det några drinkar och dans! Kom väl hem vid halv 4 och hade ont i huvudet redan då så det blev bums i säng. Så när jag vaknade imorse vid 9 och huvudet bultade så tänkte jag att jag skulle vila en stund till för då brukar alltid min bakis-huvudvärk försvinna. Fast den där studen blev lite väl lång och jag vaknade inte igen försän halv 2 xD Och huvudvärken hade inte lagt sig heller....

Så idag har jag mest degat i soffan, ätit pizza och degat lite till. Tvingade mig upp för att gå med mamma till Willys, och hewwegud vad det snöa, var alldeles täckta när vi kom in. Men jag hoppas att det inte ska snöa mer eftersom jag ska åka tåg hem imorgon. Känner VERKLIGEN inte för att sitta på ett tåg i 9 timmar som vissat fått... Håll tummarna (y) Så när jag förhoppningsvis kommer hem vid 8 imorgon är det bara att börja packa! Allt ska vara nerpackat till måndagen, och hur jag också ska hinna städa har jag inte riktigt klurat ut än, men det löser sig säkert!

På tal om rubriken så har låten präntat in sig i huvudet på mig, efter att moster Inga-Lill spelat den non stop i princip på festen. Men jag gillar den, den är skön liksom :)


Annars så tycker jag att ni ska kika in på bilderna jag lagt upp på facebook, har en del roliga på Mamsen där, haha!


En tjock men glad Ellinor, med drinken i högsta hugg!
Första gången jag provade mig på röda läppar också, hoppsan hejsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0