"When I kissed the teacher" rach rach rach!

Ungefär så låter det från köket där Mamma sjunger med till Abba samtidigt som hon skalar potatis! Hon peppar för ikväll då det är tjejfest hos moster Inga-Lill! Låter säkert skittråkigt för er övriga men om ni hade varit med på en fest med Mamma och mostrarna så skulle ni förstå xD Det är liksom ombytta roller om man säger så, jag och mina kusiner bara skrattar medans mamma och dom håller varandra i hand och dansar runt i ring, Haha. Ska bli skitskoj hur som helst :)

Igår vart det först shopping i Västerås med Mammi. Vart så glad för hennes skull för hon hittade ett par stövlar och en jättefin klänning till sig själv, och hon köper i prinvip aldrig något till sig själv. Jag själv hittade en klänning (Prickig, konstigt va!?) en kofta, halsband och lite sånt! Sedan på kvällen blev det tv-spel/öl kväll med brorsorna! Var riktigt kul faktiskt =)

Mjaha. What to say? På måndag flyttar vi, jag ska åka hem på söndag och innan packa allt samt städa till måndagen = STRESS, haha. Men jag har i alla fall fått ledigt av mentor för att hinna med, så det ska nog gå bra. Är så jäklans lycklig alltså, jag som har längtat efter detta så länge! (Tack för alla fina gratulationer, ni är för gulliga ^^)


Nu ska jag instämma i skönsången och hjälpa till med maten! "Mamma mia, here we go again...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0