Back in school

Ja, då var det dags. Back to reality. PUST.

Känns jobbigt, men jag tror att det beror mycket på det här äckliga vädret! Jag blir deprimerad bara jag tänker på det....... Men nu skulle vi ju faktiskt tänka positivt!

Det är bara 3 dagar kvar tills jag åker hem och äntligen får träffa Jenny igen! Att vi får festa loss tillsammans på hennes 18-årsfest är ju bara ett plus ;)
Och när jag kommer hem är älsklingen hemma igen också, så jag slipper vara ensam. Nästa vecka ska jag ta ta i träningen igen också! Moa ska också börja träna då, på grund av lite saker, så jag kör lite hemma nu istället innan. Nästa vecka får vi se om Elles hår får en rejäl makeover också, mohaha.

Men vi tar en dag i taget!
Idag ska jag gå lite på stan tänkte jag. Och så måste jag handla lite käk också, när jag kommer hem är det bara plugg som gäller! ska tydligen ha muntligt i engelska imorgon och ska snacka 5 minuter, så det är bara att sätta igång o skriva och sen försöka lära sig skiten.

Here comes Mattson. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0