Bajslista

Jag snodde en lista från Moa bara för att det är nostalgi.

OM DIG
Namn - Ellinor
Bor - Lite överallt
Syskon - Two bröthers
Ålder - 17
Född - Uppsala
Ögonfärg - Dassgrå
Skostorlek - 43-44
Höger eller vänsterhänt – Höger
Stjärntecken - Lejon


DAGENS:
Låt -
Saknad - Sommar och Kajsabajsen
Kläder - Mjukisbyxor, tröja och myskoftan.



SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Ibland så..
Tycker du om godis - Inte så mycket faktiskt
Är du nöjd med ditt förnamn – Skulle egentligen velat heta Rut.
Du tycker att du själv är smart - Dumsmart
Har du bra självförtroende – Nat really
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? Alldeles för många
Du tycker om att vara med det andra könet? - Japp!
Känner du dina grannar – Nej
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Förstår inte grejen.
Gillar du skolan - Kan jag väl inte påstå direkt...
Har du någon gång skolkat – Har väl varit "sjuk" någon gång ibland
Spelar du något instrument - Gjorde förut
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, simmning och handboll. Nu äre tantgympa som gäller
Har du några tatueringar - Vill ha!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Vem fan räknar det?
Tycker du om djur - I do

BRUKAR DU...
Sova – Brukar jag svara på idiotiska frågor?
Ta mediciner du inte borde ta - No
Röka - Feströker
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Ganska ofta
Lita på folk - Det gör man väl
Drömma mardrömmar - Inte så ofta nu för tiden
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Skulle aldrig falla mig in
Vilja dö – Nej

HAR DU...

För många vänner? - För några rättare sagt.. 
Någon psykisk sjukdom? - Säkert flera..
Skadat någon? - Inte med mening
färgat håret – Too much
Några piercnings - Nej
Egen dator – Lennart
Gjort bort dig rejält? - Hela tiden kan man väl säga

ÄR DU...
Snäll – Försöker i alla fall
Söt - Det tror jag väl inte
Kort – För lång
Klantig - Klantig är mitt mellannamn, dude.



Det där var väl HIMLA intressant. Äh, har man tråkigt så har man. Det här är ingen bra dag by the way.


Kommentarer
Postat av: Jeanette Svärmor Gansmoe

Härligt ärligt:) Det är min Elle det!♥

2010-01-30 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0