Come home and turn me on

Hallå där ute i Kylan!
För min del är det däremot hallå där inne i kylan. Jag kom till lägenheten idag, som är alldeles iskall! Fastän att jag har underställ, mjukdress och två duntäcken på mig så är jag alldeles stelfrusen. BRR!!! Och när jag tittade i SKAFFERIET så hade alla glasburkar frost på sig. FROST. Förstår ni hur kallt det är då??
Tycker fruktansvärt synd om mig själv just nu.. Och som toppen på isberget så märkte jag att avloppet lossnat igen (Under diskbänken så är det avloppsrör i plast) och hur hårt jag än skruvade så lossnade det bara igen, och eftersom hyresvärden Curt inte var hemma så såg jag i min frustation bara en lösning: Eltejp. Som min käre far brukar säga, "-ha alltid en rulle med dig för det finns inget problem i världen som inte kan lösas med eltejp!".

Så nu kan jag säga att jag är lite less på den här lyan.. Om allt löser så får vi däremot föroppningsvis flytta till en annan lägenhet så småningom, det skulle vara U.N.D.E.R.B.A.R.T.

Efter att ha stökat runt med alla nya grejer till lägenheten, julpynt som ska ner och dammråttor som skulle jagas iväg, samt varit på Maxi med Moa, så ser det fortfarande inte behagligt ut här inne. Och inte har jag färgat håret heller, så det får bli imorgon, för nu orkar jag inte mer. Känner lite halv-ångest över att kräla iväg mig till skolan imorgon. Om jag nu vågar somna, vem vet jag kanske fryser ihjäl, haha. Imorgon så fyller min käre Moses myndig också, så massa gratz till henne! (Avis så in i norden måste jag säga ^^)

Vill också till sist tillägga att det känns väldigt utan vare sig man eller kisse i lägenheten, tur att man har Lennart <3


Över och ut, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0