Hej

I'm back! För jag har ju varit "borta" så hiiiimla länge och ni har saknat mig såå mycket. (Man kan undra vilka "ni" är egentligen, men nu är ni ni och ni har saknat mig)

Jahaddå. I torsdags bar det alltså av hem till enköping efter mycket strul. Jag åkte med busskortet till Norrköping så jag var där en halvtimme innan tåget gick. Men när jag kollade på tavlan fem i halv så stod det att tåget var inställt till Stockholm där jag skulle byta. Förvirrad går jag till biljettluckan och frågar om det går någon ersättningsbuss, men nej,tåget är helt inställt. TYVÄRR. Men som det lottobarn som jag är så gick det ett tåg till västerås om bara fem minuter, så jag fick en ny biljett och fick springa ut till det tåget. Det kallas röta. Hade jag inte varit där så tidigt hade jag fått vänta i 1,5 h. Hur kan man ställa in ett tåg helt och hållet, och sedan inte ens ropa ut det i högtalarna? Ibland får man spasmer på SJ alltså....


Any whoo. Ifredags var det alltså Jennys 18-års fest. Måste säga att den var väldigt lyckad och skitrolig. Träffade mycket trevligt nytt folk och såklart bäzzzztissaaaarnaaaa. Lördagen var mindre rolig däremot, bakis så in i helvete (Reminder to self: Ät mer än sallad innan du ska på fest) och jag kände en väldigt stor lust att kasta mig ut på vägen när vi satt i bilen hem. Men jag överlevde, tack och bock.



Igår kom jag alltså hem till Linköping igen och även Isac kom hem. Underbart! Hatar verkligen att vara ensam i lägenheten, så det var såååååååhhhååååååå mysigt att krypa ner i stora sängen med honom tätt intill.



För övrigt så är jag stressad. För mycket att göra, för lite tid. Måste handla mat och städa idag fastän att jag egentligen måste plugga. Äh, de löser sig på nå vis.


Nu ska jag sluta gnata. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0