Hjälp!

Mina sköna bönor, jag behöver lite hjälp, förstår ni :)

När jag blickade igenom Halens katalog hemma hos Mammi så upptäckte jag till min förtjusning att vissa av deras skor går upp till storlek 43! Vilket är helt otroligt!

Nu kommer mitt dilemma, däremot: Jag hittade ett par asfräcka (eller?) skor som fanns i min storlek för 399 kr, men kruxet är att det är 12,5 cm klack på dem. I och med att jag är 187 cm lång så kommer jag alltså knalla runt som nästan 2 meter hull och hår...(Mest hull, haha)

Nu kommer då min fråga: Är detta möjligt? Ska jag köpa skorna och äntligen få gå (Läs stappla) i snygga klackar, raklång i rygg, stolt över mig längd? Eller ska jag skita i't och fortsätta traska runt i mina tråkiga, ofestliga tygskor, och nöja mig med den mer än väl tillräckliga längd jag har?


Snälla, ni måste hjälpa mig! Sådan velpotta som jag är kommer jag aldrig kunna bestämma mig på egen hand!




(Om jag sedan kommer kunna gå i pjuxen är en annan historia, haha!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Mera höga klackar åt folket! :D Var stolt över hur lång du är min fina Ellinor! :) <3

2010-01-06 @ 17:00:49
URL: http://annanordblad.blogg.se/
Postat av: Jennie

Bra att det är hög platå på dom för då äre lätteare o gå :D ja tycker du ska köra på :D

2010-01-06 @ 19:44:33
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0