I can't do this all on my own

Cause I'm no superman.


Hej bloggen, behöver gnata lite. Är all alone i lägenheten och då flödar tankarna. Skulle egentligen följt med Moa och Erika när Moa pierca cheaksen idag men jag åkte hem istället. Bättre så. Och ´har i princip suttit här sen dess.
Har precis käkat lite mat. Himla jobbigt när man är snorig i näsan, man kan ju inte andas så då måste man stanna upp då och då och öpnna munnen för att få in luft. Tänk om det kunde vara mitt största bekymmer just nu..

Jag har ju lovat mig själv att jag ska sluta vara så negativ, men nu känner jag för att klaga. Har blivit förkyld. Igen. Jag fattar inte varför min kropp inte kan hålla sig frisk för. Hade bara hunnit vara frisk i 2 veckor det senaste halvåret och nu är näsan täppt igen. Suck. Så idag hade jag ingen energi what so ever. Däremot så lyckades jag med redovisningen, fick mvg, så det känns ju bra. Men därefter gick det bara utför, kändes det som. Städa måste jag göra också, och duscha, och plugga, men jag hittar liksom inte orken. Och nu började Cops också. Fasen. Jag har antingen nyheterna på fyran eller Cops att välja på. Får bli nyheterna.

Ah, o så. Jag tror att jag lider lite av vinter deprission, d-vitaminbrist och allt vad det heter. Känns som att mörkret ligger som ett tjockt blött duntäcke över en. Att det bara blir kallare och kallare gör ju inte saken bättre.


Fick nyss ett kort oväntat, men ack så trevligt, besök av Nellie och Cicci. Och lilla Doris.
HAHA. De sa nyss på nyheterna att foster med rökande mammor löper stor risk att bla. utsättas för hjärt och -kärlsjukdomar. NO SHIT SHRELOCK. Kom igen, vad hade de väntat sig?



Detta inlägget vart ju lite konstigt... Kanske ska man ta sig i kragen och röja upp lite. Sluta sitta här och lata sig. Ja, så får det bli. Ett, två, tre! Åååhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0