Jättetråkigt inlägg om min dag, typ.

Hewwegudanadå. Jag kom just på att jag åker imorgon. IMORGON. Vart tar tiden vägen? Jag hinner ju knappt med... Galet kul ska det bli i allafall! Så jag måste sätta fart o packa lite snart...

Idag har vi hemstudie dag så me fick sova long time. Otroligt skönt! Vaknade vid 10, åt yoghurt och tittade lite på tv, och sen svängde jag ner på stan en snabbis för ett ärende. Jag kikade förbi Lagerhaus och det fanns så otroligt många fina saker där! Såg en massa grejer jag skulle vilja ha till lägenheten, men pengarna räcker tyvärr inte till allt, så det får bli senare om jag får lite överskottpå den varan, vilket jag inte skulle tro i och för sig...

När jag kom hem har jag bara donat lite, lagat mat och övat på mitt muntliga till engelskan. Slängt i en tvätt har jag gjort också. Herregud va intressant det här inlägget blev..Men det händer inte så värst mycket för tillfället. Och så saknar jag Isac så mycket, så det är nog därför jag har slut på inspiration :)



Nu ska jag packa så jag är redo för att åka imorn!


Jisses, trodde klockan var typ 8 men såg nu att den inte ens är 5. Elle med kollen. Hujedamig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0