Nytt år, nya tag

Gott nytt år i efterskott. Tycker att det är ganska meningslöst att skicka sms o hålla på eftersom man ändå vet att inget kommer fram.


Gårdagen spenderades med min underbara Anna, Isac, brorsan och tre av hans kompisar typ. Det dracks lite lagom, och var mysigt :)

Nu är det ju nytt år och grejer, och det är ju ganska passande att ta tag i lite saker och så då. Jag har en del att jobba på, har jag kommit fram till. Jag kunde inte sova så natten spenderade jag med att tänka och fundera, och fastän att jag har lite grejer att jobba på så tror jag att det kommer gå bra :) Så jag ska ta mig i nacken och sluta oroa mig så mycket!


Vill även passa på att skicka en kram till Moa som har det lite jobbigt nu <3



Lite bilder på det här då kanske? Och en sallad? :)


En klad kines-Pelle



en söt Anzie






Schåååål






Kommentarer
Postat av: Jeanette Svärmor Gansmoe

Gott Nytt År själv Elle!

Skönt att allt varit bra och att ni fått behålla alla fingrar efter nyår. Jag såg ju vilken hög med smällare Isac och Danne hade!

Välkommen tillbaka till Njölhult...och snart drar vi iväg...Det ska bli gott och mysigt, vi får ta vår spadag där i stället....vi glömde ju det sist:(

Ansiktsmask, honung, snöbad och bastu...till det en kall öl + tilltugg. Det ska vi väl stå ut med. Vi tränar en timme innan så är även samvetet rent:) Kram och hälsa hela familjen (och pussa min son....hm, det behöver jag väl knappast be dig om)

2010-01-02 @ 18:42:03
Postat av: Moa

tack hjärtat!

2010-01-02 @ 22:51:20
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0