Plus minus noll

Dessa saker stör jag mig på mig nu:

- Knökfulla bussar där man måste andas in en gubbes bajsäckliga andedräkt som man känner FASTÄN man är täppt i näsan.

- Att det har kommit 7 meter snö. Kom igen liksom.

- Att min hjärna är fylld med snor



Dessa saker glädjs jag åt just nu:

- Jag fick ändra min adress så nu blir det 1300 kr extra i månaden! (Om det sista går igenom)

- Vi har ringt på några lägenheter så nu är det bara att hålla tummarna

- Att Isac är världens underbaraste människa




Så det blir plus minus noll kan man säga!

Igår vid 8-tiden vart det öl på Yngves med Isac och BQ och sen kom även fler sköna dudes and dudettes. Hemskt trevligt! :)

Tjenis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0