Sälen

Jahaddå, ska se om jag kan få fram några vettiga meningar med mina iskalla fingrar!

Istället för att gå ut med Moa (Synd, men vi tar igen det snart!) så hängde jag med Isac på deras lan. Jag brukar ju inte vara så jätteförtjust i kombinationen svett+chips+syrebrist+ galna pojkar som skriker och har sig, men det var faktiskt helt okej, ganska roligt :) Jag var faktiskt med och körde lite själv, med touchpad och grejer xD Blev lite segt däremot när klockan närmade sig 7 på morgonen, så då blev det till o sova!



Imorgon bär det upp till Sälen i en vecka! Kul och mysigt som fasiken, hoppas man inte fryser ihjäl dock! Ska bli skitmysigt med fina backar, bastu och afterski! tjhoooooo


Ja, mer än så kan jag väl inte klämma fram.. Kommer väl lägga upp lite pics och sådant under veckan. Så jag tror att ni överlever, trots allt MAHA! :)



Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Nellie

Ååååh säääälen!

det är fina grejer!

2010-01-11 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0