Stressa långsamt

Mood of the day: STRESSAD.


Det är mycket nu... Väldigt mycket...
Imorgon ska jag åka hem, och redan på fredag så sitter jag på ännu ett tåg till Märsta då JennyUnderbaringen ska ha sin 18-års fest! Det ska bli så himla skoj! Därefter åker jag hem en sväng innan jag åker tillbaka till Linköping. Alltså. VÄLDIGT MYCKET ÅKANDE. Dessutom känner jag mig stressad över min ekonomi. Funderar på om det kommer gå ihop sig... GAH. Jag hatar pengar. Det är alltid strul med pengar. strul strul strul. Och träningskort måste jag köpa denna vecka också.

Vilka problem man kan ha va? Haha


Men puh, det känns lite jobbigt. Och skolan måste jag få bukt med också, nu när jag varit borta...



Jajjajajajjaja, det löser sig säkert! Nu ska vi strax dra ner på after ski. Drop it like it's hot, eller nåt.



Saknar mina brudar i skolan. Ska bli sköj att träffa dom igen! tjoho
Och Jenny också, som jag inte träffat på jääääääättelänge. Fan va skoj vi ska ha! <33


Kommentarer
Postat av: jenny

vi kommer ha det bäst, världens bästa ellinor :D LÄNGTAR TILL FREDAG <3

2010-01-18 @ 19:28:14
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0