Tisdag

Mårning. Sitter här med en liten obehaglig känsla i magen... Idag ska vi nämligen göra vårat muntliga redovisande i engelskan, och finns det något värre än att stå i 5 minuter framför en grupp och sluddra fram engelska ord som man inte kan uttala? Nej, det gillas INTE. Men det måste göras, och i bussen på väg till skolan kunde jag faktiskt dra hela "talet" i huvet. Men det blir väl andra bullar när man ska säga det högt inför människor...

Men en grej som faktiskt lättat från mina axlar nu är att JAG HAR FÅTT PRAKTIK OCH SOMMARJOBB. Känns så jäkla gött, nu behöver jag inte oroa mig för det längre (Y)

Däremot så är det mycket plugg som gäller nu. Och plugg är jobbigt. Blev fan av en rolig grej på facebook som hette: Anyone noticed that "studying" is like "student" and "dying" put together? Klockrent! Enligt mig alltså...



Nej hörrni. Fastän att det ska bli mer snö och så där jefligt kallt igen så tycker jag att vi peppar vår, sommar och festival! Annars överlever man väl inte denna vinter...




Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0