Today is a good day

Shalulalulaluahulabalula bloggen!


Igår var jag ilsken, men idag är jag glaad! Det går liksom bra nu. Igår tog jag mod till mig och ringde om praktik/sommarjobb och vi bestämde att vi skulle träffas när jag kommer hem från Sälen. Tjoho! Då gäller det att inte vara nervös utan att göra ett gott intryck och hoppas på det bästa. Skulle vara så jäkla nisse! (Måste faktiskt erkänna att jag är lite stolt över mig själv, för jag tvivlar så mycket på mig själv och tror aldrig att de kommer gå bra, men nu skärpte jag till mig och det gick ju faktiskt bra!) Mihih



Jag känner mig jäkligt laddad inför det här året måste jag säga. Det ska bli skitbra!

Jag ska:
- Bli mindre seriös och släppa loss lite mer Ett måste!
- Förhoppningsvis få flytta till en ny lägenhet HOPPAS
- Träna utav helvete och bli fit som fan Peppad som fan (Mycket svordomar)
- Åka iväg och göra roliga saker inte sitta hemma och dega!
- Gå på festivaler Pepp pepp pepp
- Åka till ett annat land Om ekonomin tillåter
- Spara ut mitt hår Får se hur det kommer gå
- Fylla 18 Tids nog...
- Ta körkort Gud hjälp mig
-
Ta vara på vänner och familj Utan dem skulle jag inte fungera!
-
Bli säkrare på mig själv jobbar på det!



Japp. Det där ser väl bra ut! Det här året ska jag framför allt bara leva, njuta och ha kul! Det är alldeles för mycket som jag oroar mig för, inte vågar eller priroriterar bort. Nu är det slut på det!


Sådär ja. Om bara den här jäkla kylan och snön kunde försvinna (JA jag vet att jag tjatade om snö innan jul men jag tänkte mig mer typ 10 cm över jul och nyår, inte en halvmeter och 40 minusgrader) Nej, nu är det dags för lite värme, så man kan vara ute utan att man tappar känseln i hela kroppen!


Just de, en grej till. Jag ska sluta klaga så mycket. Det tjänar ingenting till och det är inte bra att vara så nedrans negativ hela tiden. Så det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0