Tröttis

Idag var jag trött, FRUKTANSVÄRT TRÖTT. Det tog emot väldigt mycket att dra sig upp i morse, men imorgon har vi hemstudiedag så dår får jag sova ut = En klad Ellinor. Så idag har jag bara chillat och planerar att göra det resterande dagen med! Blev lite mycket för mig hjärna att gå från i princip noll hjärnaktivitet till 100 % på bara en dag, haha.

Funderar på om jag ska krypa ner under en filt och titta på en film kanske. Koka lite kaffe också, mumma!

Idag gick vi igenom lite hur resterande termin kommer se ut, och om man bortser från alla jobbiga nationella prov och andra skolgrejer, så kommer den här våren bli kalasbra tror jag! Sommaren med för den delen, som jag längtar så förbaskat mycket till! Åååååååh kan inte den här dumma snön försvinna nu. Det är inte så värst mysigt med slask och plask vart man än går, frysa arslet av sig och bara sitta innne och häcka. Neej. Nu ser vi fram emot ljusare tider, då ska jag ta vara på varenda dag som den vore min sista och njuta av solen så mycket jag kan. Åh ni vet den där känslan när man ligger i en solstol och solen värmer mot ögonlocken, är den inte underbar!?



Nej, nu ska jag sluta drömma och sätta på kaffet :)


Tjolabandobala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0